Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Laré določijo pogoji nakupa in prodaje izdelkov ter so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Spletna trgovina Laré je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Aleks M., d.o.o. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Laré, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Laré upravlja podjetje:

Aleks M., d.o.o.
Celovška cesta 150
1000 Ljubljana

Matična št.: 2108062000
Davčna št.: SI41647238

tel. št.: +386 64 296 929
E-mail: info@lare.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji, obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi z enkratnim vnosom podatkov in ne potrebuje registracije z geslom. Pri tem se podatki kupca ne shranjujejo in so uporabljeni zgolj za obdelavo naročila.

Cene izdelkov v spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. V ceno izdelkov niso vključeni stroški dostave.

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. V primeru, da zaloga naročenega izdelka poide, bomo kupca o tem obvestili.

Postopek nakupa

Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. V košarici lahko kupec izbrani izdelek, v primeru, da le-ta ne ustreza njegovim zahtevam, s klikom na gumb »odstrani« in s tem izbriše izdelek iz košarice. Če želi kupec, po pregledu košarice, nadaljevati s kupovanjem, klikne na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«.

Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, klikne gumb »na blagajno«, nato napiše svoj e-mail ter v košarici izpolni vsa polja označena z rdečo zvezdico, v tabeli pod košarico, s svojimi podatki, kontaktno telefonsko številko in naslovom, na katerega naj se izdelki pošljejo.

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Laré. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novicah, ki jih pošiljamo našim strankam preko elektronske pošte ali na drugih medijih (Facebook, Instagram). Koda prinaša različne ugodnosti in je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. 

Uporaba kode za popust: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V košarici v okence na desni »vnesite kodo za popust« vpišete kodo za popust in kliknete gumb »uporabi«. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključi nakup«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »zaključi nakup«, sprememba naročila prek spletne strani ni več možna.

Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Prodajalec bo kupca obvestil o odpremi blaga na e-mail ali telefonsko številko, ki ga je kupec navedel ob naročilu.

Dostava in način plačila

Predviden rok dostave naročenih izdelkov je do 5 delovnih dni. GLS lahko pripelje pošiljko na vaš naslov naslednji delovni dan po prejemu pošiljke. Ob sobotah in nedeljah ne izvajamo storitev dostave. Strošek pakiranja in dostave po pošti je 4,70 €, ne glede na velikost in težo paketa.  

Dostavna služba GLS vam pri prevzemu odkupne pošiljke ne bo zaračunala provizije. 

V spletni trgovini je za fizične osebe omogočeno plačilo po povzetju ali po predračunu. Pravne osebe blago plačajo po predračunu. Ob prevzemu blaga, kupec prejme račun. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Aleks M., d.o.o. in je kupcu vedno dostopna.

V primeru, da vašega naročila iz kakršnegakoli razloga ni mogoče izvesti (npr. artikla ni na zalogi), vam povrnemo znesek na vaš račun v 8 delovnih dneh.

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike »prijava na e-novičke«, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Aleks M., d.o.o. ali na e-poštni naslov info@lare.si.

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

Reklamacije in vračilo blaga

V primeru, da kupec ni zadovoljen s kupljenim izdelkom, ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno na email: info@lare.si ali pisno na naslov: Aleks M., d.o.o., Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana, blago pa vrniti nemudoma oz. v 14 dneh po obvestilu. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilo plačila vrnemo najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. 

Blago lahko tudi zamenjate z drugim izdelkom iz naše spletne ponudbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora obvezno poslati elektronsko sporočilo, da nedvomno odstopa od pogodbe.

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@lare.si.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake soje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je podal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, ob čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem sprejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Varovanje podatkov

Podjetje Aleks M., d.o.o. se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podatke, ki ste nam jih ali nam jih boste posredovali, bomo brezpogojno varovali kot poslovno skrivnost skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 59/99, 57/01, 59-2 /01).

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahteva, da prenehamo uporabljati njegove osebne podatke za namene pošiljanja elektronskih novic. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer mora poskrbeti za varnost uporabniškega imena in gesla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost reševanja reklamacij in upoštevanja učinkovite obravnave pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže s ponudnikom po elektronski pošti. Ponudnik bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obvestil o poteku postopka.

Skladno z zakonskimi normativi Laré ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZIsRPS).

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki jo najdete tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Laré vam želi prijetno, varno in enostavno nakupovanje!